poniedziałek, 5 marca 2012

Udało się... ?

Znowu się trochę zaniedbałam w blogowym świecie :-). Przepraszam.
Długo zabierałam się za coś, co od dawna mnie kusiło swoim urokiem. Zaglądając na niektóre blogi zachwycałam się ażurowymi pisankami. I w końcu postanowiłam sama spróbować. Nie są one co prawda doskonałe, ale to moje pierwsze i cieszę się, że coś z tego mojego dłubania wyszło. Zresztą oceńcie same. Teraz tylko polakieruję.


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam i życzę Wam cieplusiej nocy i dużo twórczej weny . 
Ps.17 i18 marca AKADEMIA RĘKODZIEŁA u Ewy Sadowskiej. Zapowiada się niezła uczta dla decoupage`owo zakręconych :-))).
 



I jeszcze kilka dobrych słów na dobranoc....

Cały cud tego dnia
Każdego dnia zaczynaj życie od nowa!!!
Życie znowu wstępuje w Ciebie,
gdy się dziwisz, że każdego poranka pojawia się światło.
Jesteś szczęśliwy, ponieważ twoje oczy widzą,
twoje dłonie czują, a twoje serce bije.
Jesteś jak nowo narodzony, gdy zdajesz sobie sprawę, że żyjesz.
Jesteś nowym człowiekiem,
gdy czystym spojrzeniem patrzysz na ludzi i sprawy,
gdy potrafisz cieszyć się kwiatami na drodze swojego życia.
Ten, którego nic już nie potrafi zachwycić,
nigdy nie przeżyje cudu.
Przyjmij, co ci ten dzień przyniesie:
światło, powietrze i życie, uśmiech, płacz i zabawę.
Cały cud tego dnia.
Phil Bosmans  

4 komentarze:

  1. Misterna robota! Pięknie!
    Na Akademii Rekodzieła się spotkamy koleżanko. Na blejtramie :).
    A co do korali i bransoletki, to jak zdobędę wiekszą ilość tych pastylek, to chętnie zrobię dla Ciebie komplecik kochana.
    Natenczas starczy chyba tylko na bransoletkę.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne, nie widzialam takich pisanek jeszcze, bardzo delikatne, piekne :) Twoje slowa na dobranoc przydaly sie na poranek :) Milgo dnia, Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze jajeczka, do zobaczenia jutro

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają jak serwetki :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń