czwartek, 22 marca 2012

Pracowity weekend w Akademii Rękodzieła...

Witam Was serdecznie. Dziś chciałabym się podzielić wrażeniami z  warsztatów decoupage w Akademii Rękodzieła, prowadzonych przez Ewę Sadowską.  Było bardzo, ale to bardzo pracowicie, jednak w przemiłym towarzystwie, więc nikt nie narzekał :-))). Pod czujnym okiem Ewy wykonałyśmy pięć bardzo ciekawych projektów, poznałyśmy nowe techniki i kątem oka podpatrywałyśmy, co robią Koleżanki na warsztatach filcowania. Jednym słowem było bardzo twórczo, sympatycznie i radośnie.
Gorąco pozdrawiam wszystkie miłe Koleżanki, które miałam przyjemność tam spotkać i oczywiście prowadzącą warsztaty Ewę (która jest po prostu niesamowita!), Dziękuję za miło spędzony czas. I mam nadzieję na następne spotkanie w kolejnej edycji Akademii.
A teraz trochę efektów tego pracowitego weekendu :-)



 Blejtram z różą, wykonany techniką 3D.

Torba z damą...

...i zegar (jeszcze nie skończony, ale wkrótce pokażę go w całej okazałości).

A także pudełko z efektem metalu - dla mnie nowa, ale dająca bardzo ciekawe efekty technika.
Jest jeszcze pudełko na sztućce, niestety jeszcze nie skończone.

Jak więc widzicie, działo się w Akademii, oj działo :-) !

 Na zakończenie dzisiejszego posta chciałam się jeszcze pochwalić kolejnymi ażurkami. Chociaż jeszcze "w stanie surowym", ale mam nadzieję, ze uda mi się je dokończyć bez katastrofy :-))). Niestety gęsie wydmuszki, choć piękne, jednak bardzo wrażliwe i pękają w najmniej oczekiwanym momencie.

Oj, strasznie się dziś rozpisałam :-) i pewnie Was zanudziłam całkiem. Przepraszam. Życzę wszystkim miłej nocy i pogodnego dzionka. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

3 komentarze:

  1. Spotkanie było bardzo miłe i pracowite :-).
    Też już mi się marzy kolejna edycja, ale muszę na ten cel zakupić chyba pożądną świnkę skarbonkę.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najwięcej takich spotkań w miłym towarzystwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne efekty pracowitego weekendu :) zegar zapowiada się bardzo ciekawie. Wydmuszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń