piątek, 6 kwietnia 2012

To już chyba koniec... tego jajkowego szaleństwa :-))).

Miłe moje blogowe Koleżanki :-). Nie wiem, jak u Was, ale u mnie chyba nastąpił lekki przesyt jajecznej tematyki ;-))). Jak na ten rok chyba wystarczy. Moje ażurki już wszystkie u nowych właścicieli i mam nadzieję, że dla wszystkich będą miłym akcentem na świątecznym stole. Decoupage`owe jajeczka też sobie poszły "do ludzi", a każde z przesłaniem dobrych, serdecznych życzeń. Teraz czas na ostatnie porządki i kulinarne "wyczyny"  :-))).
A oto, co udało mi się "udziergać":

   Do tych kwiatowych motywów zainspirowała mnie moja Koleżanka Iwonka  (dzięki Iwonuś), ale moje niestety nie są tak perfekcyjne... buuu :-)))



 Baaardzo już późno się zrobiło, więc życzę Wam spokojnego snu i radosnych przedświątecznych przygotowań. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam gorąco.

3 komentarze:

  1. Pięknie ozdobione pisanki :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajeczka!
    Cudownych, ciepłych i radosnych Świąt Wielkanocnych Jolu!

    Ja już właśnie skończyłam moje wyczyny kulinarne, a poniewż dzień był również wyjazdowo-sprzątaniowy to już padam z nóg.
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu cudne te ażurki,jeszcze takich nie robiłam ale domyślam się że wymagają wiele cierpliwości i delikatności.... tak więc chyba to nie dla mnie.Wszystkiego najlepszego na Święta!!!

    OdpowiedzUsuń