piątek, 30 grudnia 2011

Zimowe klimaty...

Mam nadzieję, że Święta upłynęły Wam, mimo braku śniegu, we wspaniałej, rodzinnej atmosferze. Ja, korzystając z faktu, że sen nie nadchodzi, pochwalę się moimi "dziełami", utrzymanymi w zimowych klimatach. Wszystkie trzy wykonałam na warsztatach u cudownej Ewci , która jest Mistrzynią decou. Dzięki Ewuś za wiedzę i umiejętności, a także za domową, serdeczną atmosferę na Twoich kursach. Pozdrawiam ciepluśko też wszystkie Koleżanki "Kursantki" :-).

 




Bombka, niestety niedolakierowana, ale po doświadczeniach Ani wolę na razie nie ryzykować.
Serdecznie dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga.
Życzę dobrych snów i udanych przygotowań do sylwestrowych szaleństw.

4 komentarze:

  1. piękne prace :) To prawda - Ewcia jest Mistrzynią :) pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w nowym 2012 roku :( Do zobaczenia wkrótce - mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace, domek jest boski. Pozdrawiam i życzę Ci dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu-dziękuję za tak miłe słowa pod mim adresem:) Dla mnie wielką radością jest goszczenie Was u mnie, dzielenie się tym czego się "naumiałam", a atmosfera na warsztatach to zasługa osób takich jk Ty -serdecznych i otwartych na innych:) Piekne prace wykonałaś -miło sie je ogląda:)-buxka wielka-ewa

    OdpowiedzUsuń